Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Agniechaa | użytkownik

imię i nazwisko adresGdańsk/Cork zarejestrowany02.09.2005 @17:51:24 ostatnio na stronie23.09.2013 @12:13:16

Rasowy skorpion, rodowodowy marzyciel. Ja, pije, pale, tworze...czasem spiewam. Pluje i lapie- bo lubie.
Urodzilam sie by tworzyc, bo bez tego mi nudno...

lubie wtedy wlaczyc Scorpionsow lub P.Collinsa...ulubiony, cieply golf, kubek latte pistacjowej.

Pelno emocji towarzyszy mi kazdego dnia..czasami zbyt skrajne by za nimi nadazyc.
Duzo czytam, ogladam i chlonne kazda czescia ciala.
Moj ulubiony kubek to ten w krowy..

uwielbiam zapach swiezo skoszonej trawy, truskawek i porannej gazety. kazda ksiazke tez najpierw wacham..dotykam...

Ostatnio duzo sie dzialo i dzieje sie nadal. Chwilo stracilam ten ped, ktorym sie unosilam..
Duzo rysuje...ale tylko do szuflady.Moze kiedys sie odwaze by pokazac to na forum publicznym.

Bywam wredna i zlosliwa. Ale urocza ze mnie bestyjka.

i nigdy nie jest za pozno!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty193 komentarze934 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gnp    07.08.2008 @18:10:10
hehe... cześć
~xagax    07.08.2008 @16:11:24
eee czasem cos ustrzele... a wiesz teraz mam swietnego nauczyciela wiec ... moze cos sie rozwinie
_______
D.I.Y! sXe
~yv    07.08.2008 @15:53:46
dziękuję
ostatnio edytowane: 2008-08-07 15:57:58
_______
http://eeritrocite.com
~Agniechaa    31.07.2008 @20:58:33
a dziekuje
~wuba    26.07.2008 @02:06:02
Piekna galeria!!
..no i ciekawy opis avatora

pozdrawiam

PS
przy okazji zapraszam do grupy Cork - Kerry
~Phobos92    11.07.2008 @12:29:53
Wow, ale galeria! Naprawdę robi wrażenie Piękne zdjęcia. Pozdrawiam:D
_______
-_-
~anapt    24.05.2008 @18:07:36
nooo... sentymentalne takie to wolno... tymbardziej ze lubi
_______
eee tam
~kajtek44    17.02.2008 @22:25:14
Robisz piękne zdjęcia. Chciałbym zobaczyć jak rysujesz.
Pozdrawiam.
~ungrapher    15.02.2008 @14:51:39
tez to zauwazylem........ niestety za pozno i nie dalem juz rady tego zmienic, dzieki za komentarz
~Agniechaa    15.12.2007 @23:49:52
a tak, Cork
~dirk    15.12.2007 @22:27:43
Cork widze zapraszam do grupy > http://www.digart.pl/grupy/286/Irlandia/
klaniam sie nisko :D
~florek41    13.12.2007 @22:50:14
gratulejszyn noramlnie :D
jak to mowia "cudze chwalicie, swego nie znacie" :P

a tak w ogóle to dobrze powiedziane- "i nigdy nie jest za pozno!"

pozdro
~witoldvargas    13.12.2007 @22:48:05
Szkoda, tak bywa. Swojego czasu m.in dzięki tobie sporo sie tam nauczyłem.
~witoldvargas    13.12.2007 @22:39:47
Jak spadło na psy. o co chodzi? Ze dużo tandeciarzy, cz to sprawa osobista? opowiedz.
~florek41    13.12.2007 @22:22:50
heh znalazłaś
a to czyje lepsze to bym się mógł kłócić
ale dzięki bardzo :P
~witoldvargas    13.12.2007 @21:55:23
Czesć agniecha, miło cię słyszeć. Widzę że rzadko tu gadasz. ja na FR wogóle.
~witoldvargas    03.12.2007 @22:48:11
O zmatwychwstanie! Działasz na FR ja tam zaglądam bardzo rzadko. Nie mam casu dobierać fotek. Pozdr.
-minio    24.09.2007 @20:00:18
heh dziękuję ślicznie
~witoldvargas    23.09.2007 @19:56:00
Mańkut to ja. Che, che.
+MissFlea    19.09.2007 @12:50:32
Milej obserwacji
_______
Mam niedorozwój ośrodka działania - to taki kryzys wieku średniego,to takie przedśmiertne figle,takie przedśmiertne zabawy. Sekunda karnawału w środku Postu.
~qdlatasylwia    19.09.2007 @06:54:48
dzięki za odwiedziny, zapraszam też do innych owiec no i mam nadzieję, że u Ciebie się jeszcze jakieś pojawią
_______
(...) I marzenie
upaść jak tamten
w tańcu
razem z górami (...) /Harasymowicz/
~Agniechaa    18.09.2007 @20:56:50
wiem, ze syn wiem
dziekuje
~witoldvargas    18.09.2007 @18:27:28
To moja św pamięci tchórzofretka siedzi mi na głowie. A ślimaki pokazywałem różnym znajomym. Uważam że są sliczne. To widok równie miły dla oka jak widok "nagiej kobiety". (Za krasnala robi mój syn. Dobrze pozuje nie?)
~witoldvargas    16.09.2007 @22:14:55
Hej! ja myślałem żeś się na mnie obraziła. Pokazywałem paru osobom twoją seri ze ślimaczkiem. Bardzo mi przypadła do gustu. Jak tam z rysowaniem? (brak czasu? jakby zgadł, co nie?)
Pozdrowionko.
~olka16    26.08.2007 @23:56:39
Świetne zdjęcia....
...wszystkie....
...bez wyjątku...


_______
`bo umrzeć to zbyt mały powód,aby przestać kochać...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt