Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Agniechaa | użytkownik

imię i nazwisko adresGdańsk/Cork zarejestrowany02.09.2005 @17:51:24 ostatnio na stronie23.09.2013 @12:13:16

Rasowy skorpion, rodowodowy marzyciel. Ja, pije, pale, tworze...czasem spiewam. Pluje i lapie- bo lubie.
Urodzilam sie by tworzyc, bo bez tego mi nudno...

lubie wtedy wlaczyc Scorpionsow lub P.Collinsa...ulubiony, cieply golf, kubek latte pistacjowej.

Pelno emocji towarzyszy mi kazdego dnia..czasami zbyt skrajne by za nimi nadazyc.
Duzo czytam, ogladam i chlonne kazda czescia ciala.
Moj ulubiony kubek to ten w krowy..

uwielbiam zapach swiezo skoszonej trawy, truskawek i porannej gazety. kazda ksiazke tez najpierw wacham..dotykam...

Ostatnio duzo sie dzialo i dzieje sie nadal. Chwilo stracilam ten ped, ktorym sie unosilam..
Duzo rysuje...ale tylko do szuflady.Moze kiedys sie odwaze by pokazac to na forum publicznym.

Bywam wredna i zlosliwa. Ale urocza ze mnie bestyjka.

i nigdy nie jest za pozno!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty193 komentarze934 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PanStynka    10.04.2007 @21:24:26
miło mój kumpel reżyserował ostatnio spektakl..do którego scenografię robił mu Stasys.. jak chcesz jakiś autograf czy coś to daj znać..hihi..pozdr
~witoldvargas    10.04.2007 @19:37:00
póki co? Szykuj noże. Będę potrzebował ostrej krytyki. To powazna robota. Pozdrawiam.
~PanStynka    09.04.2007 @21:08:38
dziękuję za obserwację..mam nadzieję, że nie zawiodę masz ciekawe prace - jak wrócę na swojego kompa..to lepiej im się przyjrzę..bo tera ni mom jak. pzdr
~witoldvargas    05.04.2007 @21:35:13
Nie konkretnie dlatego. raczej dlatego, że jestes fajna. Ale nie rozpracowuj tego na sto sposobów. ja Indianin być, uczucia miec proste. Lubieć albo nie lubieć i tyle. Ciebie lubieć bo być trosliwa, zawsze zaglądać, nie olewać, no i miec ładne oczy, bez podtekstów, poprostu objektywnie ładne oczy.
~witoldvargas    05.04.2007 @21:18:03
Wiem że musiałaś. Nie mart się, spodziewałem sie tego.
Fajna jesteś.
~witoldvargas    18.03.2007 @19:23:43
Mogłabyś w wolnej chwili zrobić taki fotomontaź z wieloma drzewami (z tych z atramentu), z kilkoma planami, ż głębią, może z mgłą w głębi, i przesłać mi skompresowany np. Tif. LZW compression? może miec np 2 mega to świat a ludzie. Bardzo mnie to insoiruje, żeby zrobic taką jakąś ilustracje.
~witoldvargas    18.03.2007 @19:14:50
Ty to masz oko. Normalnie żyleta! Dzięki. Nie wiesz nawet ile mnie juz nauczyłaś. Z dostosowaniem sie gorzej, bo to musi dopiero wejść w krew.
Pozdrawiam. jak tam sprawy? Lepiej?
~lukaszmarciniak    14.03.2007 @20:24:11
ta poswiata jest celowa
~witoldvargas    10.03.2007 @23:51:26
Achhhh, serce mi kroją takie stwierdzenia.
~123456    08.03.2007 @20:49:17
tak chcialem zrobic ta lampa okno ma imitowacwszystkiego naj
~lukaszmarciniak    03.03.2007 @13:20:14
dziekuje
~witoldvargas    02.03.2007 @08:49:26
Cześć. Mało cię cos ostatnio. Ale trafiłem na FR gdzies na forum dlaczego. Masz trochę racjii niestety. Ja rysownik mam inaczej. Ale widzisz tez jak dobrze przyjeli twoj rysunek. Nie? Gratulacie!
Co do natępnych wskazówek: A więc przekonałem sie że masz bardzo przyjemna kreskę a więc droga otwarta, ale długa i żmudna niestey. Nikt nie ma łatwo. Widzę 2 mozliwości.
1 - Zostajesz przy swoim stylu, perfekcjonujesz go i walczysz oniego. Muszisz Dawać swoje ryrunki jako próbki. CD ale najlepiej osobiście dostarczony. Do pism typu Świerszczyk. Zobacz w kiosku kto drukuje mniej więcej w takim stylu. Oczywicie 99% razy oleją cię. Takie sa statystyki. Ale rzeba cirpliwie czekac na to 1%. taka jest taktyka. Jak mi przeslesz CD z kilkom porzanymi obrazkami w tym stylu to ja zapukam do Świerszczyka, znam ich trochę. Olali mnie coprawda bo jstem za drogi, ale jeżeli zgodziłabyś się dość tanio robić na początek. To kto wie? Nie obiecuję oczywiście. To straszn żyły.
2 - Rozwijasz swój arsztat, żby móc pukac do większego grona wydawnictw. Ale wtedy trzeba być elastyczny i wielofunkcyjny. Chyba ta droga jest trudniejsza. Ale jezeli chcesz... A więc pierwsze zadanie: Zrobić ilustrację do konkretnej rzeczy. Na przykład znanego wiersza Brzechwy. Nie nalegam. Zrobisz jak chcesz.
Pozdrawiam.
~lukaszmarciniak    27.02.2007 @15:47:16
dziekuje
~kellhus    26.02.2007 @20:00:48
_______

~ipek    25.02.2007 @16:28:10
pewnie dlatego ze w fotografie sie nie pcham tak jakos sie skusilem na to foto. pozdrawiam!
~Ishtar    25.02.2007 @13:50:01
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~pizmak1    23.02.2007 @19:53:17
dzieki za komentarz pozdrawiam
_______
Zapraszam do mnie ...
~MichalOginski    23.02.2007 @13:23:06
Dzieki za koment!
zapraszam równiez na strone:
http://www.oginski.doop.pl
_______
założyłem sobie bloga
http://humoroginski.blogspot.com/
~123456    23.02.2007 @11:26:32
dziekuje
~lukaszmarciniak    21.02.2007 @03:06:33
sztucznie ?? tzn ??
bo nie rozumiem ??
~ania6    20.02.2007 @23:14:09
a bo te moje bazgrołki to tak eksperymentalnie zostały pewnego dnia wstawione i ku mojemu zdziwieniu przypadły innym do gustu, więc jakoś tak coś czasem wystawiam i cieszę się z każdego miłego słowa
_______
WARNING!!!!
~witoldvargas    20.02.2007 @23:04:58
Aha! No racja. Ale ja wogóle zbyt powaznie nie wyglądam nawet kiedy stoję na baczność. niedługo wstawię swoje zdjęcie na profilu. Ale wtedy faktycznie było to dość kusząca poza. Żonka czy syn, nie pamiętam, nie omieszkał kopnąc mnie w ... poruszył mnie, lód pekł i spaorałem zdjęcie swojego życia.
~ania6    20.02.2007 @22:58:22
dziekuję kochana za te miłe słowa
_______
WARNING!!!!
~ania6    20.02.2007 @22:53:04
kosmata rules!
fenks
_______
WARNING!!!!
~witoldvargas    20.02.2007 @22:48:14
Fajne te twoje pejzaże, ale przyznam, że lubię bardziej te pół abstrakcje. Bardziej graficzne. Aha! i jednego komentu na FR nie zrozumiałem:
http://foto.recenzja.pl/Forum-album_showpage-pic_id-54588.html
Co tam u ciebie? Ból głowy minął?
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt